Frakt och betalning


Frakt


FRAKTALTERNATIV:


Frakt Sverige Swedish customer:

60 kr 

Vi bjuder på frakten om du handlar för över 500kr! 


Postnord Varubrev -LÄMNAS VID DÖRR eller BREVLÅDA

60kr

Eget ansvar när lämnat vid dörr. Spårningsnummer skickas vid bokning av leverans. Om paketet inte får plats i brevlådan GODKÄNNER DU att postnord lämnar det vid dörren. Du får avisering via sms/mail NÄR PAKETET LEVERERATS. Varubrev över 2kg skickas till ombud.


Postnord Varubrev -Hämtas på ombud

Swedish customer. Vi skickar glas, keramik och ordervärden mer än 1000kr med detta fraktsätt till ombud.


Frakt EU -European Union Customers
Pris för första produkten i SEK 120kr


Hämtas i Ratan

Hämta dina varor själv i tvåleriets butik, Ratan 1, Bygdeå. Vi finns oftast på plats vardagar kl 9-11, andra tider mot bokning. Lämna ditt mobilnr så stämmer vi av lämplig tid för upphämtning.

Leverans

  • Våra normala leveranstider är 3-6 arbetsdagar. Beställningar lagda på helger skickas tidigast på måndagen efter.
  • Leveranstiden gäller för produkter som finns i lager. Produkter som måste tillverkas/beställas tar ytterligare tid att leverera. Vid avvikelse meddelas leveranstid via mail.

  • Om förseningar i leveransen skulle uppstå (utan att vi har meddelat dig om längre leveranstid) ska du kontakta oss på e-postadress: [email protected]
  • Kunden är ansvarig för att rätt adress anges. Försändelsen ligger på uthämtningsstället i 7 dagar innan den returneras till oss. Outhämtade paket debiteras med 199 kr för att täcka administration och returkostnader.

BETALNING:

I webb-shoppen kan du betala direkt med kort via Stripe, eller via Google Pay / Apple Pay,  eller Klarna checkout med kort, internetbetalning eller faktura.

Klarna har en betaltid med på Faktura 30 dagar.

För kunder utanför Sverige gäller kortbetalning via Stripe.


LEVERANSVILLKOR

Leveranstiden är vanligtvis 3-6 arbetsdagar från beställningsdagen.


Malin i Ratan förbehåller sig rätten att ändra all information, priser, tekniska specifikationer, köpvillkor och produkterbjudanden utan föregående meddelande. Vid händelse av att en produkt är slutsåld, har Malin i Ratan rätt att häva beställningen och återbetala eventuella inbetalda belopp. Malin i Ratan skall också meddela kunden om ersättande eller likvärdigt
försäljningsobjekt finns tillgängligt.


Vår integritetspolicy hittar du här.